Bent u niet tevreden over het werk van de gemeente of het gedrag van een ambtenaar? Geef uw klacht dan ons door. U kunt uw klacht online indienen, telefonisch via 14 0181 of per post.
Waarover kunt u klagen? U kunt een klacht indienen over een gedraging door de gemeente die in uw ogen onbehoorlijk is. U vindt bijvoorbeeld dat er niet naar u wordt geluisterd of dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd. U vindt dat u erg lang moet wachten op antwoord op uw vraag of brief, of dat u niet op correcte wijze te woord bent gestaan. In de Folder klachtenregeling staat uitgelegd waarover u een klacht kunt indienen en waarover niet. Hierin zit ook een klachtenformulier die u per post kunt verzenden.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman Rotterdam - Rijnmond (ORR).
Ombudsman Rotterdam - Rijnmond
Batavierenstraat 15-35, 5e etage 3014 JH Rotterdam
Telefoon op werkdagen tussen 9 en 16u : 0800-0802 (gratis)
Via mail : info@orr.nl
Of gebruik het online klachtenformulier.
Gratis spreekuren
Ombudsman Rotterdam-Rijnmond houdt gratis inloopspreekuren.
- Dinsdagen van 9:00 tot 16:00 uur in het kantoor van ORR: Batavierenstraat 15-35, 5e etage, in het centrum van Rotterdam.
- Woensdagen van 10:00 tot 16:00 uur in het andere kantoor van ORR in Rotterdam-Zuid: Strevelsweg 690 (tegenover winkelcentrum Zuidplein).
Alle inwoners van de aangesloten gemeenten kunnen op alle spreekuren terecht.
De kinderombudsman van Nissewaard is telefonisch gratis te bereiken via;
Telefoonnummer: 0800-0802
E-mail: info@orr.nl
Kijk voor meer informatie op orr.nl.